עיצוב - גינה : השימוש באדני - רכבת , בעיצוב הגינה . \ שלמה - כרמי .
אחת מהסוגיות שאותן אני מברר עם לקוחותיי בטרם אני מתחיל בתיכנון ועיצוב הגינה היא : איזה סגנון תכנוני מועדף עליהם
האם הם מעדיפים קווים ישרים בעיצוב הגינה ? או שמא דווקא הם מעדיפים קווים מעוגלים באופי הגן ?
בדוגמא הבאה אציג דוגמא לעיצוב גינה בגדרה .למרות שהאופי התכנוני שנבחר לגינה זו היה : עיצוב גינה בקווים ישרים ,
בחרתי לעדן מעט את הנוקשות שבקווים הישרים שיוצרים אדני - הרכבת על ידי ניסור האדנים למקטעים קטנים יותר ובכך
ליצור תחושה נעימה יותר ,במקרה של עיצוב הגינה הנוכחית .
בתמונה למטה : מתחילים בעיצוב הגינה .
מראה הגינה כפי שנראה בתמונה הינו קודר ,הגינה כלל לא מזמינה , וגם מערכת הישיבה ביציאה מהסלון אינה תורמת
למראה הגינה . בגינה מצויים שני קתרוסיות שנישאים לגובה של כ - 7 מטר , קרני השמש כמעט ואינן חודרות לגינה
והמדשאה לא במיטבה . גם מערכת ההמטרה הקיימת לא מספקת את צרכי המדשאה .
הקתרוסיות עוצבו כך שקרני השמש יחדרו קצת יותר לגינה .
בתמונה למטה : ממשיכים בעיצוב הגינה .
קרני השמש שוטפות קצת יותר את שטח הגינה .במקביל המשכנו בעיצוב הגינה תוך שימוש באדני - רכבת .
בתמונה נראה חלקה הימני של הגינה .
בתמונה למטה : (חלקה השמאלי של הגינה) .
כפי שרואים בתמונה המדשאה יבשה עם גוון צהבהב .שקי התערובת עתידיים להכנס בחלל שבין אדני הרכבת ,למסגרת מעץ.
בתמונה למטה : ( מבט מקרוב על חלקה השמאלי של הגינה ) .הושלמה הבנייה באדני - רכבת .
בתמונה למטה : עיצוב הגינה הושלם .( גם מערכת הישיבה ביציאה מהסלון הוחלפה והותאמה לגינה החדשה .